Subaru kutsub tagasi 165 000 sõidukit potentsiaalselt defektse kütusepumba tõttu
See võib põhjustada mootori seiskumise paljudes 2018-2020 Subaru autodes, aga ka Toyota 86-s.
Subaru ja USA Maanteede liiklusohutuse amet (NHTSA) teatasid juuli lõpus, et autotootja kutsub tagasi üle 165 000 sõiduki potentsiaalselt defektsete kütusepumpade tõttu, mis võivad põhjustada mootori seiskumise.
Seda paaki paigaldatud madalrõhu-kütusepumpa on laialdaselt kasutatud kogu Subaru mudelivalikus. Subaru märkas defekti esmakordselt 2020. aastal. Valesti töötav kütusepump võib põhjustada mootori vale töö ja kui see on korrast ära, ei käivitu auto üldse. Tagasikutsumine ei piirdu ühegi konkreetse mootorikonfiguratsiooniga, sest hõlmatud on osa turbolaaduriga mudeleid. Consumer Reportsi andmetel on pump osutunud probleemseks ka mõnel Honda mudelil.
Siin on täielik nimekiri Subaru mudelitest (ja nendega seotud mudelitest), mille varustuses võis kõnealune pump olla:
- 2019-2020 Ascent
- 2018 Forester
- 2018-2020 Impreza
- 2018-2020 Legacy
- 2018-2020 Outback
- 2018-2019 BRZ
- 2018-2019 WRX
- 2018-2019 Toyota 86
“Asjassepuutuvate sõidukite varustuses võib olla teataval ajavahemikul toodetud madalrõhu-kütusepump, millel võib olla väiksema tihedusega tiivik,” teatas Subaru NHTSA-le esitatud aruandes. “Kui väiksema tihedusega tiiviku pinda kuivatatakse lahustiga pikka aega, võivad sellele tekkida väikesed praod. Need praod võivad põhjustada kütuse liigse imendumise, mis toob kaasa tiiviku deformeerumise. Aja jooksul võib see deformeeruda sedavõrd, et häirib kütusepumba korpust, ja see võib põhjustada madalrõhu-kütusepumba rikke.”