Honda touseb

2022 Honda Passport: puudub baasmudel, hind tõuseb

Kui soovite istuda keskmise suurusega kaherealise salongiga Honda crossoveri rooli, valmistuge välja käima rohkem raha kui eelmisel aastal. Esmapilgul tundub, et Honda on tõstnud hindu viie tuhande võrra, kuid tegelikkuses on kõik palju lihtsam – ettevõte loobus lihtsalt baasmudelist.

Mudeliaastal 2021 võis leida Passport Sporti (PasSport?) baasmudeli hinnaga 32 790 dollarit. Kui te ei pane pahaks nigelast kangast istmeid ja käsitsi avatavat pakiruumi, võib seda arvata heaks valikuks. 2022. aastal sai Honda viieistmelise crossoveri baasmudeliks Passport EX-L, mille hind on 37 870 dollarit.

Ettevõte ütles, et see otsus peegeldab „klientide nõudlust”. Teisisõnu, keegi ei tahtnud osta kõige odavamat mudelit. Sellegipoolest on märkimisväärsed mitmed Sport ainulaadseid omadusi, sealhulgas eelmainitud kangast istmed. Loomulikult rõõmustavad ühesugused istmed kõigis Passport versioonides Honda gabariitidelt kokkuhoidvaid kiduraid ihnuskoisid. Lisaks pole enam vaja tellida tarnijalt käsitsi ajamiga tagaluuki.

Õigluse mõttes on hind tõusnud ligikaudu 1000 dollari võrra, kuid tänapäeval on see tavaline. Honda mudelivalikusse on ilmunud uus mudel TrailSport, mis ametlikult asendab Passporti perekonna Touringi varustust. See variant on loodud selliste autode järgi nagu Outback Wilderness: rööpmelaius on suurenenud 0,4 tolli (1,01 cm) võrra ning eesmine ja tagumine põrkeraud on muutunud agressiivsemaks. Kliirens on aga muuseas jäänud samaks, mis ka teistel nelikveolistel versioonidel – 8,1 tolli (20,6 cm). 2022. aastal saavad kõik Passporti versioonid uue esiosa: lühendatud ninaosa ja vertikaalsema iluvõre. Kui arvate, et see on katse lahti saada mahtuniversaali välisilmest, siis võib-olla on teil ka õigus.

Iga Passporti 2022 aasta varustuses on 280-hobujõuline 3,5-liitrine V6 mootor koos 9-käigulise automaatkäigukastiga (õnneks saadi hakkama ilma variaatorita). Ameerika turule mõeldud autod on esiveolised ainult EX-L varustuse korral (nelikveo saab valida täiendavate 2 100 dollari eest). Nii mudelis TrailSport kui ka Elite tipptasemel varustatuse korral on nelikvedu standardvarustuses. Passport on võimeline pukseerima koormat massiga 5000 naela (2268 kg). See on üks parimaid näitajaid selles segmendis, vähemalt kalleid lisaseadmeid arvesse võtmata. 

Sellel automüügi jaoks keerulisel aastal müüs Honda oktoobri lõpuks 45 733 Passporti. See on parem kui Ridgeline, kuid oluliselt vähem kui enimmüüdud mudelil CR-V, mis leidis sama ajaga 315 533 omanikku. Palju kallim Pilot müüdi koguses 124 147 tk.